W O F O Y O är en förkortning av världens vackraste mening: "I will save the world for you".

W O F O Y O målar


Jag har börjat göra akrylmålningar på beställning, i stil med denna som jag målade till min lillasyster i 30-årspresent. Jag gör ingen med exakt samma motiv så varje tavla blir unik. T.ex. tjejens pose, kläder och accessoarer.

Det är möjligt att önska mått och färgtema och en del andra specifika saker. Jag förbehåller mig dock rätten till vissa personliga tolkningar och utsvävningar - bl.a. tavlans lilla bildtext nere i högra hörnet (på denna står det: "IT HAPPENED ONE DAY IN THE MARAIS, THAT A BLACKBIRD GOT TIRED AT SAT DOWN TO REST FOR A WHILE".) I gengäld förbinder du dig inte att köpa tavlan, bara om du verkligen tycker om den!
Leveranstid: 1-3 veckor. 


För att beställa, mejla till wofoyo@mail.com

Love/M.

Inga kommentarer: