W O F O Y O är en förkortning av världens vackraste mening: "I will save the world for you".

W O F O Y O presenterar: Semlablandning!



Gott Nytt 2013 kära W O F O Y O-vänner! Har ni ätit er första semla än? Själv intog jag min redan för ett par dagar sedan. Oh how I love dessa små fluffiga gräddiga bakverk, både till utseende och smak!!! 

Och vet ni vad... nu kan jag stolt presentera  W O F O Y Os första egna teblandning - med smak av just semla :) Jag skapade den redan för en massa år sedan när jag jobbade i en te- och kaffehandel, det blev några olika försök innan jag fick fram ett recept som jag var nöjd med och det är detta som jag nu kan erbjuda här via bloggen! Blandningen är gjord på svart te med gräddarom och mandel, toppad med nymald kardemumma och mandelbitar. Passar väldigt bra med varm mjölk och kan nästan ersätta en riktig semla. Men, bara nästan... ;-)

200 g - 99 kr inkl. porto inom Sverige

För att beställa, mejla till wofoyo@mail.com

Love/M.

Inga kommentarer: